חדשות צרכנות
ישראלים הפסידו הרבה כסף על ביטוחי בריאות - משרד האוצר שם לזה סוף
משלמים הרבה לחברות הביטוח? – הגיע הזמן לעשות סדר והוזלה בתיק הביטוחי ויש מי שיעשה זאת עבורכם עם מיטב אנשי המקצוע ללא עלות!
ירון משיח | פורסם 02/11/2017 11:22
תוכן שיווקי

משלמים כל חודש לחברות הביטוח? הלכתם לאיבוד? לא בטוחים שיש לכם את המחיר הטוב ביותר שניתן להשיג? - משרד האוצר שם לכך סוף באמצעות מספר רפורמות אשר הובילו להוזלת תעריפים משמעותית למצטרפים החדשים ולמתניידים בין הביטוחים הקיימים.

מתי לאחרונה איש מקצוע בדק עבורכם את התיק הביטוחי שלכם? האם בדקתם שאין לכם כפל ביטוחי מיותר? האם בדקם שהכיסויים רלוונטיים עבורכם? האם השוותם למחירים העדכניים שיש כיום בשוק ובדקתם אפשרות להוזלת העלויות?

17,543 אנשים כבר עשו בדיקה להוזלת ביטוחי החיים והבריאות שלהם
החיסכון יכול להיות שווה אלפי שקלים בשנה!

פרטיותכם חשובה לנו

ישראלים רבים מחזיקים בפוליסות ביטוחים פרטיים: ביטוחי בריאות, מחלות קשות, תאונות אישיות, משכנתא, חיים, אובדן כושר עבודה – ביטוחים שנרכשו במהלך השנים חלקם דרך סוכני ביטוח, חלקם בטלפון ע"י נציגי מכירות ולפעמים אפילו בבנק (ביטוח משכנתא). ביטוחים אשר נועדו להקנות הגנה על המבוטח עצמו והיקרים לו מכל ולשמור על רמת החיים בעיתות צרה. אחת לרבעון אנו מקבלים את הניירת מחברות הביטוח אולם רובנו לא טורחים אפילו לפתוח את המעטפות ובטח שלא לקרוא ולהבין את מהות הפוליסות השונות, המחיר עבור כל כיסוי ועד כמה הוא רלוונטי לגבינו.

ישנן כאן מספר בעיות

מצד אחד אנחנו משלמים כל חודש את מיטב כספנו ומצד שני רובנו לא יודעים אפילו על מה אנחנו מכוסים. מרבית הביטוחים נרכשים ללא ייעוץ ובירור צרכים אמיתי וכך נוצר מצב שבו לרבים ישנם כיסויים שהם כלל אינם צריכים ואף כפל ביטוחי, בעוד שבכסף הזה ניתן לקנות כיסויים הרבה יותר נחוצים. בנוסף היצע הביטוחים בשוק הולך וגדל מיום ליום, הענף מאוד דינאמי והתחרות על כיסו של המבוטח גדלה כל הזמן, כך שתמיד כדאי להתעדכן ולבחון אפשרות לחסוך בעלויות.

17,543 אנשים כבר עשו בדיקה להוזלת ביטוחי החיים והבריאות שלהם
החיסכון יכול להיות שווה אלפי שקלים בשנה!

פרטיותכם חשובה לנו

יש פתרון

ניתוח תיק ביטוחי ע"י אנשי מקצוע ללא עלות וללא התחייבות! ניתוח תיק ביטוח - כולל הזמנת הפוליסות מחברות הביטוח, בדיקתם על ידי מנתח תיקים ביטוחיים מקצועי, בדיקת הכיסויים והתאמה הוליסטית לצרכים ולסטטוס האישי שלכם (מצב משפחתי, סוג העבודה, מצב סוציו אקונומי וכו'). בחינת כל ההצעות על ידי סקר שוק מול החברות המובילות ללא זיקה לחברה ספציפית מיוחדת ובעצם אופטימיזציה של תיק הביטוח הן מבחינת מחיר והן מבחינת כיסוי ביטוחי.

אם גם אתם רוצים להבין על מה אתם משלמים, לבחון חלופות אטרקטיביות יותר עבורכם, כל שנדרש הוא להשאיר פרטים. כל הבדיקה נעשית על אנשי מקצוע מומחים, בואו לחסוך כסף רב לשפר כיסויים ולהתאים את הכיסוי הביטוחי לצרכים האמיתיים שלכם.

17,543 אנשים כבר עשו בדיקה להוזלת ביטוחי החיים והבריאות שלהם
החיסכון יכול להיות שווה אלפי שקלים בשנה!

פרטיותכם חשובה לנו


© כל הזכויות שמורות.
Privacy Policy | Contact Us